Klacht Hoogvliet Supermarkten: leverkaas niet goed verpakt waardoor je alles weg kan gooien

leverkaas12

ik doe altijd boodschappen bij de hoogvliet omdat er goede producten zijn voor een mooie prijs vind ik zelf alleen erger ik me heel erg aan de leverkaas iedere keer als ik denk ik koop lekker leverkaas voor op brood zitten ze op elkaar zonder iets ertussen waardoor ze als het ware aan elkaar zitten gesmolten en als je dan een plakje heel voorzichtig probeert te pakken lukt ditg dus niet waardoor je allemaal kleine stukjes eraf trekt en ook van 2 plakjes verder stukjes mee trekt of terwijl je kan het gewoon niet normaal eten heel je handen zitten onder ik durf mensen niet eens een broodje leverkaas aan te bieden die op visite komen en zelf is het ook gewoon heel vervelend want iedere keer gooi ik na 1 of 2 broodjes de rest weg durf het niet terug in de koeling te zetten

het liefst dat dit wordt opgelost (aangepast) zodat ik weer de leverkaas kan halen
en een tegemoetkoming vind ik ook wel op zijn plaats voor iedere keer dat ik het product heb weg kunnen gooien en de moeite

Hoogvliet Supermarkten
    Geachte heer Bons,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de leverworst plakjes te veel aan elkaar plakken waardoor ze niet bruikbaar zijn.

We vinden dit jammer te vernemen en begrijpen uw ongenoegen hierover. Graag bepreken wij uw bericht met de betreffende inkoper. We komen hier graag bij u op terug als we reactie krijgen. Mogen wij telefonisch contact met u opnemen als we reactie hebben van de inkoper?

We zien uit naar uw reactie.

Esther in 't Hout-Boelema - afdeling klantenservice
    leverkaas12
    Jaa ik heb graag dat jullie dan contact met mijn opnemen en jullie mogen mij dan bellen

Ook een klacht indienen over ?