Klacht Hoogvliet Supermarkten: Misleidende advertenties!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376253
Gebruiker
Ramon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In de folder van 3/7 t/m 9/7 zijn er ventilatoren in de aanbieding. Ik ben meteen in de ochtend de eerste dag gegaan naar Hoogvliet in Berkel en Roden Rijs. we hebben maar 8 stuks binnen gehad en die zijn op. Krijgen jullie nog binnen; dat weten we niet! Hup, naar Hoogvliet Leidschendam; we hebben maar 2 binnen gehad; uitverkocht! Ik zal dat maar in Den Haag (3 vestigingen) proberen en weer soort gelijke antwoorden. Ik heb meer dan € 25, aan benzine verbruikt voor een klant misleidende advertentie!

De oplossing

Hoogvliet moet producten die in de folder staat ook echt in de winkels te koop staat!

1 reactie

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer Tielak,

    Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u misgegrepen heeft bij de aanbieding van de ventilatoren.

    Wij vinden het jammer te vernemen dat u deze aanbieding niet heeft kunnen kopen en begrijpen uw ongenoegen hierover. We hebben uw klacht besproken met de inkoper en hij geeft aan dat door schaarste bij de importeurs de ventilatoren helaas op zijn. In het hele land konden ze de aanvraag niet aan vanwege het warme weer. Zo is ook onze bestelling niet uitgeleverd. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

    We hopen u terug te zien in één van onze winkels.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Hoogvliet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ramon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen