Klacht Hoogvliet Supermarkten: Misleiding en niet klantgericht handelen.

sad Niet opgelost
Trouwe klant

Misleiding door Hoogvliet, in de folder staat 2 stuks voor 2,99, eenmaal in de winkel wordt bij de kassa doodleuk verteld dat het een drukfout betreft en dat het voor 1 stuk geldt. Met de folder in de hand geef ik aan dat dat er toch echt staat en dat we daarom naar de winkel zijn gekomen. Nee drukfouten zijn onder voorbehoudt. Steek hand in eigen boezem als mega rijke supermarkt en neem verantwoordelijkheid voor je acties. Letterlijk en figuurlijk. Mij en mijn familie ben je hierdoor kwijt als ik de moeite neem om de klantenservice te bellen en je verteld dat er niets aan gedaan wordt….

De 10 stuks die ik wilde halen leveren voor de aangegeven prijs of duizenden euro’s en klanten kwijtraken doordat ik dit op social media zal plaatsen en bij radar klachten kompas en de Consumentenbond waar ik allemaal al jaren lid van ben Om juist dit soort a sociale acties mee af te straffen.

Bijlagen

Hoogvliet Supermarkten
    Geachte heer Witzier,

Hartelijk dank voor uw klacht via Klachtenkompas.nl. Hierin geeft u aan dat u zich misleid voelt door Hoogvliet door een foutieve vermelding in onze folder.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u zich misleid voelt en wij begrijpen uw ongenoegen hierover. Helaas betreft deze aanbieding een folderfout. Zoals wij u ook via e-mail hebben laten weten, kunnen wij niet uitsluiten dat er soms een fout in onze folder komt. Daarom voegen wij de regel druk- en zetfouten voorbehouden toe aan onze folder. Het is helaas niet mogelijk om de Sensodyne producten te verkopen voor € 2,99 per twee verpakkingen. Onze excuses voor het ongenoegen dat is ontstaan. Overigens hebben wij alle beprijzing die we kunnen aanpassen aangepast. Helaas kunnen wij niets veranderen aan de prijs in de gedrukte folder. Het spijt ons dat wij u niet anders kunnen berichten. Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Hoogvliet klantenservice

Trouwe klant
Fijn dat er in ieder geval een reactie is ..Het voelt alleen toch echt niet ok dat je voor een aanbieding speciaal naar een winkel rijd en dan blijkt door jullie eigen fout dat het product twee keer zo duur te zijn als omschreven was… niet echt klantvriendelijk. Als je dat pas bij de kassa te horen krijgt.

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?