Opgelost door Hoogvliet Supermarkten: Onbeschoft behandeld!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 475290
Gebruiker
Oldandwise
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is :na een aanvaring met een client in de winkel .Deze mensen bleven mij steeds opzoeken in de winkel omdat ik meneer per ongeluk met mijn winkelwagentje aanraakte.Ik heb mijn excuus gemaakt.Wat meer kan ik doen?Ondanks dat was er weer een woordenwisseling.Een personeelslid genaamd Janiek kwam tussenbeide en wilde mij uit de winkel verwijderen!!!!!Hoe durft zij, mij een vrouw van bijna 80 jaar oud zo te behandelen?Zolang Hoogvliet bestaat ben ik client 5 dagen in de
week.Ik verwacht een excuus.

De oplossing

Ik verwacht een excuus!

1 reactie

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Polak,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij vinden het heel erg vervelend dat dit in de winkel is gebeurd. Wij hebben de winkel gevraagd om telefonisch contact met u op te nemen om dit met u op te lossen. Onze excuses voor al het ervaren ongemak.

    Met vriendelijk groet,

    Hoogvliet klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oldandwise
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen