Opgelost door Hoogvliet Supermarkten: over de datum

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 413574
Gebruiker
Printerette
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ga het toch maar eens melden ik erger me er groen en geel aan al maanden.
Er liggen, vooral bij de groenten, spullen van over de datum.
Sla weer weg kunnen gooien...
De Jonagold appels in zakken zijn vaal voor de helft bruin en rot.
De medewerker bij de groenten, let niet op klanten, duwt je overal dwars doorheen of opzij omdat hij erbij moet?
Varkenshaas over de datum, kom kommer bedorven.


De oplossing

Dat er met plezier daar wordt gewerkt vooral en er op wordt gelet dat
er geen oude meuk ligt.

4 reacties

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Konings,

    Hartelijk dank voor uw bericht via Klachtenkompas.nl.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u deze slechte ervaringen heeft opgedaan in één van onze winkels. Graag vernemen wij van u om welke winkel het gaat, zodat wij de gepaste stappen kunnen ondernemen en dit met u kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak.

    Fijne dagen toegewenst!

    Met vriendelijke groet,
    Hoogvliet Klantenservice
  2. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Konings,

    Hartelijk dank voor uw bericht via Klachtenkompas.nl.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u deze slechte ervaringen heeft opgedaan in één van onze winkels. Graag vernemen wij van u om welke winkel het gaat, zodat wij de gepaste stappen kunnen ondernemen en dit met u kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak.

    Fijne dagen toegewenst!

    Met vriendelijke groet,
    Hoogvliet Klantenservice
  3. Auteur
    Printerette
    Datum
    Het betreft filiaal Rijswijk, Hendrik van Ravesteijnplein.
    Er werken daar trouwens ook hele leuke mensen!
  4. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Konings,

    Dankuwel voor uw reactie. We gaan het oppakken met de supermarktmanager van de winkel zodat hij het kan oppakken met zijn team. Per post ontvangt u van ons een waardebon om de sla en appels te vergoeden. Wij vertrouwen erop dat u verbetering zult merken. Indien u dit niet merkt dan kunt u altijd naar de supermarktmanager vragen in de winkel, hij staat u graag te woord.

    Nogmaals onze excuses voor het ervaren ongemak en zien u graag terug in onze winkels.

    Met vriendelijke groet,
    Hoogvliet klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Printerette
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heel mooi opgelost. Hoogvliet reageert snel en klantvriendelijk. bedankt!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?