de reclame folders worden steeds niet bezorgd. na een klacht te hebben ingediend is er 1 keer bezorgd daarna 2 weken geen folder meer gekregen
De oplossing
zorgen dat ze wel bezorgd worden
1 reactie
Auteur
Hoogvliet Supermarkten
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer of mevrouw Kenter, Wat jammer dat u onze folder nog steeds niet ontvangt. We werken samen met Axender, zij verzorgen voor ons de folderverspreiding. We hebben zelf geen contact met de bezorgers maar we zullen Axender verzoeken uw klacht op te pakken en (blijvend) op te lossen. We vinden het erg fijn dat u ons op de hoogte brengt van uw ervaring zodat wij actie kunnen ondernemen. We vertrouwen erop dat u verbetering zult merken. Mocht u onze folder nog steeds niet ontvangen dan vernemen wij dat erg graag. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer 0172 418200 of via het contactformulier op onze website www.hoogvliet.com.
We zien u graag terug in één van onze winkels. Vriendelijke groet, klantenservice Hoogvliet
Uiteindelijke oplossing
Auteur
negentienhonderd789
Datum
Uiteindelijke oplossing
dat de bezorgers via het reclame bureau worden aangespoord de bezorging te verbeteren
zo al weken worden er geen reclame folders meer bezorgd
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.