Klacht Hoogvliet Supermarkten: reclame folders wodrden niet bezorgd

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 375846
Gebruiker
negentienhonderd789
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de reclame folders worden steeds niet bezorgd.
na een klacht te hebben ingediend is er 1 keer bezorgd daarna 2 weken geen
folder meer gekregen

De oplossing

zorgen dat ze wel bezorgd worden

1 reactie

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw Kenter,
    Wat jammer dat u onze folder nog steeds niet ontvangt. We werken samen met Axender, zij verzorgen voor ons de folderverspreiding. We hebben zelf geen contact met de bezorgers maar we zullen Axender verzoeken uw klacht op te pakken en (blijvend) op te lossen. We vinden het erg fijn dat u ons op de hoogte brengt van uw ervaring zodat wij actie kunnen ondernemen. We vertrouwen erop dat u verbetering zult merken. Mocht u onze folder nog steeds niet ontvangen dan vernemen wij dat erg graag. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer 0172 418200 of via het contactformulier op onze website www.hoogvliet.com.

    We zien u graag terug in één van onze winkels.
    Vriendelijke groet,
    klantenservice
    Hoogvliet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
negentienhonderd789
Datum
Uiteindelijke oplossing
dat de bezorgers via het reclame bureau worden aangespoord de bezorging te verbeteren zo al weken worden er geen reclame folders meer bezorgd
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen