Klacht Hoogvliet Supermarkten: Rotte aardappelen

Klachtnummer
# 649362
Gebruiker
ConsumentGoudvis#613
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Voedselvergiftiging opgelopen van zak rotte aardappelen. Bij de servicebalie vonden ze het maar een "gezeur", omdat de zak aardappelen maar 2 euro kostte en omdat ik een bankafschrift had en geen bon.

Kwaliteit is sowieso niet altijd goed, want ik had laatst ook een zak met meerdere rotte sinaasappels en meerdere rotte avocados.

Gewenste oplossing

Geld, waardebon, whatever

4 reacties

  1. Auteur
    ConsumentGoudvis#613
    Datum
    Hoogvliet nog niet gereageerd.
  2. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Blom,

    Hartelijk dank voor uw melding via klachtenkompas.

    Onze excuses dat u nog geen reactie heeft mogen ontvangen. Wij vinden het vervelend te vernemend dat u ziek bent geworden mogelijk na het eten van rotte aardappelen en dat uw klacht niet goed met u is opgelost in onze winkel. Wij helpen u graag! In welke winkel komt u altijd en heeft u de ervaring dat de kwaliteit van de groenten en fruit vaak niet in orde is? Wij ontvangen graag het kopie van uw bankafschrift, deze kunt u ook e-mailen naar klantenservice@hoogvliet.com onder vermelding van K2303112, dit is het nummer waarmee wij uw klacht hebben geregistreerd. Wij lossen dit graag op een goede manier met u op en zien uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Hoogvliet klantenservice.
  3. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geachte heer Blom,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Hierin heeft u bankafschriften meegestuurd en geeft u meerdere groenten aan die verrot waren.

    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat de kwaliteit van de groenten niet aan uw verwachtingen voldeden en wij begrijpen uw ongenoegen hierover. Wij hebben kwaliteit hoog in ons vaandel staan en u mag van ons verwachten dat wij alleen producten van goede kwaliteit verkopen. Wij betreuren het dan ook dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij hebben uw melding doorgestuurd naar onze inkoper en naar onze winkel in Leiden zodat zij van uw melding op de hoogte zijn. Mocht u in het vervolg nog eens meemaken dat een product niet aan uw verwachting voldoet, dan ontvangen wij graag een foto van het etiket met de houdbaarheidsdatum en productiecode die hierop staan. Wij kunnen uw klacht dan doorgeven aan de kwaliteitsafdeling van onze leverancier. Wij willen deze vervelende ervaring graag goedmaken met u en zullen u per post een Hoogvliet waardecheque toesturen om het aankoopbedrag van de groenten aan u te vergoeden. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

    Wij stellen het op prijs dat u ons op de hoogte heeft gebracht en zien u graag teug in één van onze winkels.


    Met vriendelijke groet,

    Michelle Kuijs
  4. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Blom,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Hierin heeft u bankafschriften meegestuurd en geeft u meerdere groenten aan die verrot waren.

    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat de kwaliteit van de groenten niet aan uw verwachtingen voldeden en wij begrijpen uw ongenoegen hierover. Wij hebben kwaliteit hoog in ons vaandel staan en u mag van ons verwachten dat wij alleen producten van goede kwaliteit verkopen. Wij betreuren het dan ook dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij hebben uw melding doorgestuurd naar onze inkoper en naar onze winkel in Leiden zodat zij van uw melding op de hoogte zijn. Mocht u in het vervolg nog eens meemaken dat een product niet aan uw verwachting voldoet, dan ontvangen wij graag een foto van het etiket met de houdbaarheidsdatum en productiecode die hierop staan. Wij kunnen uw klacht dan doorgeven aan de kwaliteitsafdeling van onze leverancier. Wij willen deze vervelende ervaring graag goedmaken met u en zullen u per post een Hoogvliet waardecheque toesturen om het aankoopbedrag van de groenten aan u te vergoeden. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

    Wij stellen het op prijs dat u ons op de hoogte heeft gebracht en zien u graag teug in één van onze winkels.


    Met vriendelijke groet,

    Michelle Kuijs

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen