Klacht Hoogvliet Supermarkten: Schandalige prijsstijging van ruim 40%

sad Niet opgelost
stephanie

De Hahne havervlokken van 500 gram, zijn van de ene op de andere dag 40% duurder geworden, van €0,32 naar €0,45
Ik heb voor de zoveelste maal het gevoel dat de klant hier niet echt serieus genomen wordt, en vraag me af met hoeveel andere producten dit ook gebeurd zonder dat ik het in de gaten heb.

Normale prijzen hanteren en normale verhogingen doorvoeren conform de markt

Hoogvliet Supermarkten
    Geachte heer of mevrouw,

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u zich niet serieus genomen voelt met betrekking tot de prijsverschillen van de Hahne havermout. Wij gaan uw melding bespreken met onze inkoper en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet Hoogvliet klantenservice,
    Sabrina Griffioen.
    Hoogvliet Supermarkten
    Melding is afgehandeld via een e-mail naar de klant.

stephanie
Eigenlijk is er geen oplossing, maar ik zat er zelf ook aardig naast. De verhoging was "maar" 15% i.p.v. 40% waarvoor excuses. De reden echter dat de klacht ingediend is ,is omdat het vaker gebeurd dat artikelen in korte tijd neerdere verhogingen krijgen waardoor met gemak de bewuste 40% gehaald wordt. En aangeven dat we nog steeds de goedkoopste zijn doet niets af aan een prijsstijging. We houden hem in de gaten. Mvg,

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?