Klacht Hoogvliet Supermarkten: Schandalige prijsstijging van ruim 40%

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 277564
Gebruiker
stephanie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De Hahne havervlokken van 500 gram, zijn van de ene op de andere dag 40% duurder geworden, van €0,32 naar €0,45
Ik heb voor de zoveelste maal het gevoel dat de klant hier niet echt serieus genomen wordt, en vraag me af met hoeveel andere producten dit ook gebeurd zonder dat ik het in de gaten heb.

De oplossing

Normale prijzen hanteren en normale verhogingen doorvoeren conform de markt

2 reacties

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geachte heer of mevrouw,

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u zich niet serieus genomen voelt met betrekking tot de prijsverschillen van de Hahne havermout. Wij gaan uw melding bespreken met onze inkoper en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet Hoogvliet klantenservice,
    Sabrina Griffioen.
  2. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Melding is afgehandeld via een e-mail naar de klant.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
stephanie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eigenlijk is er geen oplossing, maar ik zat er zelf ook aardig naast. De verhoging was "maar" 15% i.p.v. 40% waarvoor excuses. De reden echter dat de klacht ingediend is ,is omdat het vaker gebeurd dat artikelen in korte tijd neerdere verhogingen krijgen waardoor met gemak de bewuste 40% gehaald wordt. En aangeven dat we nog steeds de goedkoopste zijn doet niets af aan een prijsstijging. We houden hem in de gaten. Mvg,
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen