Opgelost door Hoogvliet Supermarkten: Steen in brood gevonden!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 473758
Gebruiker
broodgeld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 3 pakken brood gekocht er zat steen in .
In een korte tijd van eerder gekochtte brood ook bij Hoogvliet zat dode vlieg in dit is ook eerder aangegeven.Ik koop elke dag 1 heel brood mijn gezin bestaat uit 5 personen.Ik dacht eerst dat het een pit van een olijf was,maar nee het is een steen.Mijn zoon deed een hap we hoorden krak dit is echtt verschrikkelijk.Dit is trauma hij wilt niet dat ik ik bij Hoogvliet voortaan koop.Mijn huis is vlakbij Hoogvliet en uiteraard koop ik daar normalieter.
Hij wilt dit delen op social media hij heeft 60 duizend volgers.Ik wacht het af..
Hoe gaan jullie hiermee om of hoe lossen jullie dit op?

De oplossing

Oplossen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Bayram,

    Hartelijk dank voor uw melding.

    Wij hebben uw melding ook binnengekregen via onze website en via die weg met u opgepakt. Nogmaals onze excuses voor dit ervaren ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Hoogvliet klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
broodgeld
Datum
Uiteindelijke oplossing
€10 cadeaubon
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen