Klacht Hoogvliet Supermarkten: Verkeerd vermelde prijzen in de winkel

Klachtnummer
# 543633
Gebruiker
Lisa
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Helaas komt het regelmatig voor dat ik meer betaal voor een product dan dat er in de winkel staat aangegeven. Ik heb nu €3,59 betaalt voor cashewnoten, terwijl er in de winkel €1,77 op het kaartje stond. Gister is het mij ook al overkomen met de geitenkaas salade waar ik achteraf €5 voor betaald heb. Daarnaast betaal ik vaak de volle prijs voor producten die aangeboden worden met korting.

De oplossing

Ik zou graag willen dat de prijskaartjes de juiste prijs vermelden. Het is ontzettend misleidend om een lagere prijs aan te geven in de winkel dan dat er vervolgens berekend wordt aan de kassa.

5 reacties

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geachte mevrouw Van Klaveren,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat de prijskaartjes vaak niet kloppen.

    Wij vinden dit zeer vervelend te vernemen en begrijpen uw ongenoegen hierover. Wij willen uw bericht graag doorsturen naar de betreffende supermarktmanager zodat hij of zij contact met u kunt opnemen hierover. Helaas heeft u niet benoemd om welke winkel uw bericht gaat. Wij vernemen dit graag van u zodat wij dit met u kunnen oplossen.

    Met vriendelijke groet,
    Hoogvliet klantenservice
  2. Auteur
    Lisa
    Datum
    Maar natuurlijk! Mijn excuses, dat was wel handig geweest. Het gaat om de Hoogvliet in Hilversum, Admiraal de Ruyterlaan 16.

    Met vriendelijke groet
  3. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van Klaveren,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen de supermarktmanager vragen om contact met u op te nemen. In ieder geval onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Hoogvliet klantenservice
  4. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geachte mevrouw Van Klaveren,

    De supermarktmanager van onze winkel aan de Admiraal de Ruijterlaan heeft u een aantal keer geprobeerd te bellen, maar het lukt hem helaas niet om u te spreken. Wij horen daarom graag van u op welk telefoonnummer u bereikbaar bent en of u voorkeur heeft voor een dag of tijd.

    Wij zien uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Hoogvliet klantenservice
  5. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geachte mevrouw Van Klaveren,

    De supermarktmanager van onze winkel aan de Admiraal de Ruijterlaan heeft u een aantal keer geprobeerd te bellen, maar het lukt hem helaas niet om u te spreken. Wij horen daarom graag van u op welk telefoonnummer u bereikbaar bent en of u voorkeur heeft voor een dag of tijd.

    Wij zien uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Hoogvliet klantenservice

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen