Klacht Hoogvliet Supermarkten: Verkeerd vermelde prijzen in de winkel

Lisa

Helaas komt het regelmatig voor dat ik meer betaal voor een product dan dat er in de winkel staat aangegeven. Ik heb nu €3,59 betaalt voor cashewnoten, terwijl er in de winkel €1,77 op het kaartje stond. Gister is het mij ook al overkomen met de geitenkaas salade waar ik achteraf €5 voor betaald heb. Daarnaast betaal ik vaak de volle prijs voor producten die aangeboden worden met korting.

Ik zou graag willen dat de prijskaartjes de juiste prijs vermelden. Het is ontzettend misleidend om een lagere prijs aan te geven in de winkel dan dat er vervolgens berekend wordt aan de kassa.

Geachte mevrouw Van Klaveren,

Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat de prijskaartjes vaak niet kloppen.

Wij vinden dit zeer vervelend te vernemen en begrijpen uw ongenoegen hierover. Wij willen uw bericht graag doorsturen naar de betreffende supermarktmanager zodat hij of zij contact met u kunt opnemen hierover. Helaas heeft u niet benoemd om welke winkel uw bericht gaat. Wij vernemen dit graag van u zodat wij dit met u kunnen oplossen.

Lisa
    Maar natuurlijk! Mijn excuses, dat was wel handig geweest. Het gaat om de Hoogvliet in Hilversum, Admiraal de Ruyterlaan 16.

Met vriendelijke groet
    Geachte mevrouw Van Klaveren,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen de supermarktmanager vragen om contact met u op te nemen. In ieder geval onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak.

Geachte mevrouw Van Klaveren,

De supermarktmanager van onze winkel aan de Admiraal de Ruijterlaan heeft u een aantal keer geprobeerd te bellen, maar het lukt hem helaas niet om u te spreken. Wij horen daarom graag van u op welk telefoonnummer u bereikbaar bent en of u voorkeur heeft voor een dag of tijd.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Geachte mevrouw Van Klaveren,

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Hoogvliet klantenservice

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?