Klacht Hoogvliet Supermarkten: Verplichten winkelwagentje terwijl ik dat nu niet kan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 437564
Gebruiker
sjeffanaat
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Was vanmorgen weer in hoogvliet, werd er door een medewerker van hoogvliet Leyweg te den haag gezegt (HÉ WEL WAGENTJE MEENEMEN HÉ) hoogvliet wist dat ik moeilijk te been ben mijn vrouw reed het boodschappenwagentje en ik liep met de kruk ernaast, weet wel mij zijn ze nu als klant kwijt, ga wel naar Jumbo, Lidl of Aldi want die maken geen problemen, en dit staat niet op zich zelf, hoogvliet hoef mij ook niet te bellen

De oplossing

Hoogvliet hoef niet meer te helpen, ze zeggen dat ze dit aan het pesoneel gezegt dat visueel gehandicapte zoals ik (tijdelijk) gewoon met hun partner mee de winkel inmogen, als je dan vraag aan ze, is er niks verteld geworden zeggen ze, IK WEET VAN NIKS, dus probleem nog niet opgelost, en hoogvliet hoef mij niet te bellen zoals verleden week gebeurde, mooie woorden maar deugd niks van

2 reacties

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geachte heer De Haas,

    Hartelijk dank voor uw reactie via klachtenkompas.

    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat u hierover bent aangesproken door onze collega's. Wij begrijpen dan ook het ongenoegen dat bij u is ontstaan. Wij zullen uw melding nogmaals met hen bespreken. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit graag van u.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u en uw omgeving een goede gezondheid toe.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Hoogvliet.
  2. Auteur
    sjeffanaat
    Datum
    ik zet geen stap meer bij Hoogvliet, was vanmiddag bij de Hema ondervond daar geen enkel probleem en dat heb ik ook niet bij Jumbo, Aldi, Lidl en meerdere

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sjeffanaat
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik kom ook niet meer bij hoogvliet, want menselijk kunnen ze daar niet zijn
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen