Klacht Hoogvliet Supermarkten: Webshoplevering Hoogvliet Waardeloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 644557
Gebruiker
Huisvrouw35
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Webshop bestelling. Merendeel van de aanbiedingsproducten niet geleverd.
Dit niet vooraf aangekondigd.
Was ook vooraf in account niet zichtbaar.
Klacht aan klantenservice wordt niet serieus genomen. Ze zegt ga maar bij AH bestellen. Nu dat doen we zeker.
Degene die bestelling leverde sprak geen Nederlands en geen Engels.
Klacht ingedient bij Hoogvliet krijg kostenniet volledig vergoed en dan vooraf laten betalen. Schandalig.

Gewenste oplossing

Fatsoenlijk te woord worden gestaan en schadeloos gesteld worden.
Geboden oplossing
Ik kreeg een email met informatie hoe ze het zouden hebben opgelost. Zo als t zou moeten. Alleen op de factuur was dit allemaal niet gedaan. Dus ik heb nog steeds veel te veel betaald Opnieuw een mail gestuurd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen