Klacht Hooijenga Energie en Techniek: Geen geld retour

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 63144
Gebruiker
Edwin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst en direct vooruit betaald via Ideal. De indruk werd gewekt dat dit artikel op voorraad was. Een paar dagen later werd gemeld dat het echter nog een maand zou gaan duren, waarop ik de bestelling geannuleerd heb. Deze werd bevestigd met de mededeling dat het bedrag 'per ommegaande' geretourneerd werd . Tot op de dag van vandaag is dat nog niet gebeurd. Achteraf - de website hanteert algemene voorwaarden die wettelijk gezien niet kloppen. Ik had hier gewoon niets aan moeten schaffen.

Orderdatum : 12-05-2014
Annulering bevestigd: 26-05-2014

De oplossing

Geld retour. Voor toekomstige klanten, aanpassing algemene voorwaarden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hooijenga Energie en Techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Edwin
    Datum
    Na veel emails zonder reactie is het geld opeens toch gestort. Geen excuses of email, het was er opeens.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edwin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hooijenga Energie en Techniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen