Opgelost door Hooijenga Energie en Techniek: Het niet leveren van adapter of retourneren van overgemaakt geld bedrag.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 69988
Gebruiker
Martgroenendijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een Nefit adapter op 1 mei 2014 bij de firma Hooijenga energie en Techniek besteld .
De adapter was moeilijk leverbaar dus had ik alle begrip , dat de leverdatum niet gehaald kon worden .
Na dit kenbaar te hebben gemaakt hiermee akkoord te gaan heb ik , heb ik een nieuwe afspraak gemaakt deze later te leveren of indien dit niet mogelijk zou zijn mijn geld te retourneren per eind juni .
Tot nu toe heb ik nog niets van hun vernomen en begin ik ernstig te twijfelen of ik de adapter/ aankoopbedrag terug zal zien . Terwijl ze nu volop leverbaar zijn !

De oplossing

Geld terug !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hooijenga Energie en Techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Martgroenendijk
    Datum
    Ik heb inmiddels , na duidelijke bewoording van mijn bevindingen en de te volgen stappen (aangifte ) , mijn geld terug gestort gekregen .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martgroenendijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hooijenga Energie en Techniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen