Opgelost door Hooijenga Energie en Techniek: Het niet leveren van adapter of retourneren van overgemaakt geld bedrag.

Martgroenendijk

Ik heb een Nefit adapter op 1 mei 2014 bij de firma Hooijenga energie en Techniek besteld .
De adapter was moeilijk leverbaar dus had ik alle begrip , dat de leverdatum niet gehaald kon worden .
Na dit kenbaar te hebben gemaakt hiermee akkoord te gaan heb ik , heb ik een nieuwe afspraak gemaakt deze later te leveren of indien dit niet mogelijk zou zijn mijn geld te retourneren per eind juni .
Tot nu toe heb ik nog niets van hun vernomen en begin ik ernstig te twijfelen of ik de adapter/ aankoopbedrag terug zal zien . Terwijl ze nu volop leverbaar zijn !

Geld terug !!

Wij vinden dat Hooijenga Energie en Techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Martgroenendijk
    Ik heb inmiddels , na duidelijke bewoording van mijn bevindingen en de te volgen stappen (aangifte ) , mijn geld terug gestort gekregen .

Martgroenendijk

Ook een klacht indienen over Hooijenga Energie en Techniek?