Klacht Hooijenga Energie en Techniek: verkeerd product geleverd geen geld retour omdat retourstermijn is verstreken

jessica

Bij het plaatsen van de cv ketel kwamen we er achter dat het verkeerde product was geleverd. Doordat ik alles in zijn verpakking had gelaten. Daardoor ter plekke oplossing moeten zoeken en het juiste product ergens anders gekocht. Gebeld met de eigenaar of ik het product kon retourneren en mijn geld terug kon krijgen omdat ze verkeerd geleverd hebben. Ze vroegen mij foto's te sturen als bewijs. Dit gedaan. Vervolgens krijg ik weer hetzelfde antwoord.
Dat het retourstermijn is verstreken. Wederom opgebeld meneer had me namelijk gevraagd foto's te sturen dat product onjuist was. Vind het onredelijk dat ik moet betalen voor een product wat niet juist is ongeacht of het retourstermijn is verstreken. Meneer hangt gewoon de telefoon op tijdens ons gesprek en wil mij niet meer te woord staan.

wil graag het onjuiste product retourneren en mijn geld terug ontvangen.

Wij vinden dat Hooijenga Energie en Techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

jessica
    ben zeer ontevreden over de afhandeling van de klacht door Hooijenga Energie en Techniek. Verkeerd product wordt niet terug genomen omdat retourstermijn is verstreken.

Ook een klacht indienen over Hooijenga Energie en Techniek?