Klacht Hooli Kozijnen: Slechte communicatie en niet naleven afspraken

Klachtnummer
# 396676
Gebruiker
Klacht Hooli Kozijnen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij de montage is schade ontstaan aan mijn huis. Hooli was niet bereid schade te vergoeden. Na 1,5 jaar zijn zelfs ook nog niet de juiste raamgrepen geleverd en ontbreekt nog een hor. Meerdere malen contact gezocht om eea af te werken, helaas zonder resultaat. Wordt gewoon niet teruggebeld. Echt heel slecht.
Na 1,5 jaar ook nog eens dreigen met incasso over de laatste termijn.
Dit bedrijf raad ik iedereen af.

De oplossing

oplossen. Leveren gekochte goederen en afhandelen schade.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hooli Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hooli Kozijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen