Klacht Hopinshop.nl/: Wel betaald, niet geleverd

Si#1

Ik heb 25 juni een aircooler besteld (en betaald) om mee te nemen op vakantie. HOPINSHOP beloofd een levertijd van 8 tot 18 dagen... de dag na mijn bestelling heb ik bericht gekregen dat mijn bestelling verwerkt is en onderweg, en dat is ook het laatste dat ik van ze gehoord heb. De levertijd is heel allang verstreken, maar er is nog niks geleverd, en ook het beloofde track en trace nummer heb ik nooit ontvangen.
Ik heb al 5 of 6 keer een mail gestuurd naar de klantenservice, maar er wordt nergens meer op gereageerd, en ook een telefoonnummer is nergens te vinden. Zijn ze failliet? Ze adverteren nog steeds, en de website is nog in de lucht, dus dat denk ik niet...
Maar hoeveel ik ook mail, het wordt door HOPINSHOP.nl doodgezwegen, ik krijg geen enkel teken van leven meer van die kant.
Ben ik nu mijn geld kwijt? Of krijg ik het product na de zomer, als ik er niks meer aan heb? Ik weet het niet.
Ook op mails met de vraag of de bestelling te annuleren is, omdat ze niet leveren, en ik het besteld had voor mijn vakantie die ondertussen bijna voorbij is, krijg ik helaas geen enkele reactie...

Geld terug, ik ben al mijn vertrouwen in dit bedrijf verloren.

Wij vinden dat Hopinshop.nl/ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hopinshop.nl/?