Klacht Horeca-ABC: onacceptabele wachttijd tussen tijd van reserveren en opdienen diner

Klachtnummer
# 270879
Gebruiker
ruby03
Datum
2 reacties

Details

De klacht


gereserveerd in restaurant "De Geulhof" in Mechelen voor 4 personen om 18.30 uur. Uiteindelijk wordt eten geserveerd om kort voor 20.00 uur.
Hadden weinig lust (en tijd) over om rustig te kunnen eten en zijn kort na achten
ontevreden en met mondelinge klacht bij de bedrijfsleiding vertrokken.
Hebben begrip voor drukte, mar niet voor de daarbij behorende onderbezetting in het restaurant (en keuken) die leidt tot onacceptabele vertraging, zonder voorafgaande mededeling.
Op dezelfde dag klacht nog eens per Email bevestigd; antwoord daarop onbevredigend en schuld bij ons neergelegd

De oplossing

Op zijn minst begrip voor de absurde situatie en excuses zou het bedrijf sieren

2 reacties

  1. Auteur
    ruby03
    Datum

    Zit op elk moment te wachten op reactie; in plaats daarvan moet ik dus reageren. Dat schiet niet op dus !
    Zonder passend antwoord verloopt de klacht wat mij betreft nooit !!
  2. Auteur
    ruby03
    Datum

    Niet ik, maar jullie laten de klacht toch verlopen.
    Ik wacht nog steeds op een afdiende reactie

Ook een klacht indienen over Horeca-ABC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen