Klacht HorecaWorld: Horecaworld weigert retour betaling

Klachtnummer
# 370418
Gebruiker
A.H.P. reuser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

"Bij het retourneren of omruilen van producten wordt 35% van het totale aankoopbedrag in rekening gebracht"

Laat ik toch altijd gedacht hebben dat bij wet het volledige aankoopbedrag teruggestort moet worden?

De oplossing

Volledige aankoopbedrag terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HorecaWorld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HorecaWorld?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen