Klacht Horizon Financieel advies: Onjuist advies bij oversluiten hypotheek

Ben

Voor het oversluiten van mijn hypotheek ben ik een overeenkomst aangegaan met Horizon Financieel Advies. In dit proces is een pro-forma aflosnota van Direktbank ontvangen waarbij kon worden afgelost zonder boeterente. De hierbij gestelde deadline was 18 .09.14. In de planning van de notaris afspraak stelde adviseur voor de akte te passeren op 22.09.14. Dit zou volgens haar geen probleem geven met de deadline. In de formele aflosnota werd vervolgens een boeterente van € 3460,-- in rekening gebracht. Ik heb hierover een klacht neergelegd bij Horizon Financieel Advies, die de klacht heeft afgewezen. Vervolgens heb ik de klacht neergelegd bij het Kifid, die momenteel deze klacht nog in behandeling heeft. Ondertussen is gebleken dat Horizon Financieel Advies niet zorgvuldig is omgegaan met een namens mij ingediende klacht over Direktbank bij Kifid. Op een verzoek om nadere informatie vanuit het Kifid is niet gereageerd en ook ben ik niet op de hoogte gehouden van de voortgang.

Ik wil van Horizon Financieel advies compensatie van de extra kosten ad. € 3460,-- die ik heb moeten betalen vanwege een onjuist advies.
Bovendien wil ik een restitutie van een deel van de advieskosten vanwege kwalitatief onvoldoende advieswerk, onzorgvuldige behandeling van een klacht en onvoldoende invulling geven aan de informatie- en zorgplicht. Daarbij denk ik aan 50% van de betaalde advieskosten (€ 3000), wat neerkomt op een bedrag van € 1500,--

Wij vinden dat Horizon Financieel advies hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Horizon Financieel advies?