Klacht Horlogebanden.com: Ik kreeg een niet goed product en een slechte service na retournering.

Klachtnummer
# 488735
Gebruiker
eeuwvanmijnvader#eeuwvanmijnmoeder#123
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een horlogeband besteld voor 35 euro en verzendkosten. De horlogeband had geen goede pinnen (tekort voor de band). De horlogeband heb ik direct teruggezonden met een retourformulier.. Daarover heb ik van te voren met het bedrijf gecommuniceerd (ook foto gestuurd van de disfunctionele band). Binnen 14 dagen zou ik mijn geld geretourneerd krijgen. Na een maand heb ik gevraagd wanneer ik mijn geld retour zou krijgen. Het bedrijf meldde dat ze de band niet hebben ontvangen. Daarop heb ik gevraagd om de schade te delen. Hierop kwam het antwoord dat ik het aangetekend had moeten sturen. NB dit kost 8,95 euro. en NB2 Het bedrijf stuurde de band zelf ook gewoon in een enveloppe met 1 postzegels. Ikzelf plakte 2 postzegels uit voorzorg.

Gewenste oplossing

Mij compenseert voor minimaal de helft van het bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Horlogebanden.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Horlogebanden.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen