Klacht Horlogebanden.com: Ik kreeg een niet goed product en een slechte service na retournering.

eeuwvanmijnvader#eeuwvanmijnmoeder#123

Ik heb een horlogeband besteld voor 35 euro en verzendkosten. De horlogeband had geen goede pinnen (tekort voor de band). De horlogeband heb ik direct teruggezonden met een retourformulier.. Daarover heb ik van te voren met het bedrijf gecommuniceerd (ook foto gestuurd van de disfunctionele band). Binnen 14 dagen zou ik mijn geld geretourneerd krijgen. Na een maand heb ik gevraagd wanneer ik mijn geld retour zou krijgen. Het bedrijf meldde dat ze de band niet hebben ontvangen. Daarop heb ik gevraagd om de schade te delen. Hierop kwam het antwoord dat ik het aangetekend had moeten sturen. NB dit kost 8,95 euro. en NB2 Het bedrijf stuurde de band zelf ook gewoon in een enveloppe met 1 postzegels. Ikzelf plakte 2 postzegels uit voorzorg.

Mij compenseert voor minimaal de helft van het bedrag.

Wij vinden dat Horlogebanden.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Horlogebanden.com?