Klacht Horlogehuis.nl: Geen garantie

Cynthia

Begin mrt '14 kocht ik een horloge van €79,95. Echter na drie maanden brak tijdens het lezen van de krant de horloge band. Op de site van het bedrijf gaven ze aan dat zij alleen 3 mnd garantie gaven op het uurwerk. De consumentenbond vertelde mij dat de wettelijke garantie ten alle tijden 6 maanden betreft en dat ze daarbij geen uitsluitingen op een onderdeel kunnen doen. Uiteraard dient het product gebruikt te zijn voor de doeleinden waarvoor bestemd. Met deze informatie heb ik de [naam verwijderd] aangeschreven. Ik mocht het horloge terugsturen. Na een week kreeg ik antwoord dat de fabriek had beoordeeld dat er een buitengewone kracht op het horloge was uitgeoefend. Geen garantie dus en het horloge weer stuk terug ontvangen. Nogmaals gemaild dat het gewoon gebruikt is en dat ik in mijn recht sta. [naam verwijderd] gaf toen aan uit coulance dan de helft minus verzendkosten ad 8,- te willen betalen. Dit zal dan dus komen op 32 euro. Inmiddels is opnieuw een mail gestuurd.

Ik wens het volledige bedrag van 79,95 te ontvangen. Eventueel mag het horloge ook gemaakt worden maar ik ga hier niet nogmaals 8,10 euro aan verzendkosten voor uittrekken, deze zullen dan op kosten van het horlogehuis moeten komen. Ook mag er een nieuw exemplaar toegestuurd worden.

Horlogehuis.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Cynthia
    Helaas geen gehoor van bedrijf. Wel zelf gebeld met het bedrijf op 25 juli. De eigenaar gaf aan op vakantie te zijn en pas 2, 3, 4 of 5 augustus thuis zou zijn. Wederom tot nu geen reactie. Dat is jammer want ik had de problemen graag onderling op willen lossen. Maar de eigenaar is daar niet toe bereid. Feit dat je zelf al moet bellen omdat je niks van hem hoort verdiend al geen pluim. Beter was als hij liet horen dat hij op vakantie ging en aan zou geven onze klacht daarna te behandelen. Niks.

Cynthia

Ook een klacht indienen over Horlogehuis.nl?