Klacht Horlogeria.nl: Zeer slecht product geleverd en zeer slechte service

Klachtnummer
# 278861
Gebruiker
Patton 1944
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zomer 2016 via Bol.com een Nautica horloge gekocht.
De levering van de beloofde 5 dagen liep uit tot ruim 2 weken.
Kort daarna (na ruim een maand) lag de kleine wijzer los in de klok.
Horloge terug gestuurd voor reparatie. Na lang wachten horloge weer gerepareerd terug. Na een maand of 3 weer het wijzertje los!. Weer terug gestuurd en na weer lang wachten weer terug. Kort geleden na net een jaar de grote EN de kleine wijzer los.
Weer contact opgenomen met de vraag of er een ander horloge geleverd kan worden omdat ik inmiddels weinig vertrouwen meer had in reparatie.
Na enige tijd wachten kreeg ik te horen dat men niets meer voor mij kon betekenen omdat de garantie inmiddels verstreken zou zijn, wat niet klopt omdat de garantietermijn op een Nautica horloge 24 maanden is.
Ik heb daarna een (aangetekende) brief en een mail gestuurd om mijn aankoopbedrag terug te eisen omdat het geleverde product niet de eigenschappen bevat die men van een horloge mag verwachten.
Helaas heb ik, nu 2 weken later geen enkele reactie mogen ontvangen.
Het mag duidelijk zijn dat ik zeer teleurgesteld ben in deze firma en graag het aankoopbedrag terug wil.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Horlogeria.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Horlogeria.nl?