Klacht Horlogeshopper.nl: besteld horloge wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 2676
Gebruiker
Rikkie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 26 januari 2012 heb ik een horloge besteld op de website www.horlogeshopper.nl Levering bleeft uit, daarom een mail gestuurd en vaak gebeld. Een aantal keren is per mail beloofd dat het horloge geleverd zou worden. De laatste keer dat ik contact had (1 maart 2012) werd beloofd dat het horloge 'volgende week' geleverd zou worden. Dit bleek echter niet het geval te zijn. Nadien geen contact meer kunnen krijgen per mail of telefoon.

Gewenste oplossing

Graag alsnog levering van het horloge of anders betaalde bedrag retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Horlogeshopper.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Horlogeshopper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen