Klacht Hornbach Bouwmarkt: Behang kwijt en heel veel moeilijk gedoe voor ik mijn geld terug had.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 406189
Gebruiker
Oasis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2 November bestelde ik een behang in de winkel. Deze zou in de winkel worden afgeleverd op 7 November. 4 November kreeg ik bericht dat het behang onderweg was. 24 November was er nog niks. De winkel kon de webshop wel bellen. Maandag zou ik meer horen. Dinsdag zelf maar gebeld, ze wisten van niks, behalve dat mijn order geannuleerd was, het behang was kwijt. Opnieuw opsturen was niet mogelijk, dan moest ik zelf opnieuw een bestelling plaatsen. Maar geld terugkrijgen kon ook nog niet, want dan moest het behang eerst teruggevonden worden. Zo vreemd allemaal. Er werd wel uitgelegd hoe complex de relaties tussen verancier-distributiecentrum-postorderbedrijf lagen, maar voor mij als klant is dat niet relevant.
Ik wil gewoon het behang waarvoor ik heb betaald. En als het kwijt is, wil ik een nieuwe. En dan naar mijn thuisadres, want ik ben inmiddels verhuisd en heb niet meer alle tijd om naar de Hornbach heen-en-weer te fietsen.
Ook heb ik een week geleden online een klacht ingediend, maar deze is niet behandeld of beantwoord. Ik heb inmiddels alleen het geld terug, maar het vertrouwen nog niet. En ook nog steeds niet het behang wat me zo mooi leek.

De oplossing

Ik wil graag het behang thuis afgeleverd hebben. En snel. En zonder die extra bezorgkosten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oasis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kreeg een excuus in de categorie "de hond heeft mijn huiswerk opgegeten" maar ook een bon van €10. Schrale troost, maar zal vast een keer van pas komen. Het product wat ik wilde (fotobehang) is er nog steeds niet en heb ik maar geannuleerd. Ik denk niet dat ik ooit nog wat in de webshop bestel, want jullie systemen zijn zo omslachtig en er zijn zoveel tussenpersonen/-instanties waar het mis kan gaan (die jullie dan vervolgens "de schuld" geven) voor iets bezorgd is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen