Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: Beschadiging aanrechtblad Hornbach

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 252512
Gebruiker
Karlos82
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2015 een aanrechtblad aangeschaft. Binnen 8 maanden zwol de rand op. Vervolgens liet op een andere plek de bovenste laag los en is opgezwollen. Dus binnen 1 jaar is het blad ernstig beschadigd. Meerdere telefoons en mails gedaan, van het kaste naar de muur. Tot er eindelijk een afdeling was die ging kijken naar een oplossing. Deze was snel, maar voorstel was 50% vergoeding bij nieuwe aanschaf. Wij hebben laten weten dat aanschaf momenteel financieel niet haalbaar is, want het gaat niet alleen om een aanschaf maar ook op maat zagen, gaten zagen etc. Verzocht om eventueel uitbetaling van die 50%. Maar daar gaan ze niet mee akkoord en er is geen andere oplossing!!

De oplossing

Uitbetaling of volledige vervanging

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Karlos82
Datum
Uiteindelijke oplossing
Cadeaubon ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen