Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: Beschadiging aanrechtblad Hornbach
Details
De klacht
In 2015 een aanrechtblad aangeschaft. Binnen 8 maanden zwol de rand op. Vervolgens liet op een andere plek de bovenste laag los en is opgezwollen. Dus binnen 1 jaar is het blad ernstig beschadigd. Meerdere telefoons en mails gedaan, van het kaste naar de muur. Tot er eindelijk een afdeling was die ging kijken naar een oplossing. Deze was snel, maar voorstel was 50% vergoeding bij nieuwe aanschaf. Wij hebben laten weten dat aanschaf momenteel financieel niet haalbaar is, want het gaat niet alleen om een aanschaf maar ook op maat zagen, gaten zagen etc. Verzocht om eventueel uitbetaling van die 50%. Maar daar gaan ze niet mee akkoord en er is geen andere oplossing!!De oplossing
Uitbetaling of volledige vervangingUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.