Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: bestelling duurt te lang , zijn niet te bereiken

3-5-2020 online besteld , knelknie 15x15 mm 5st art nr 8534209
+ knel sok 15x15 mm 5 st art nr 8534211 zijn per telefoon niet te bereiken
stuur maar een klacht per e mail dat heb ik 19-5-2020 gedaan geen
reactie ben boos heel boos

mijn bestelling bezorgen met spoed , kan me niet voorstellen dat hornbach geen knel knie of knel sok op voorraad heeft
ornr hornbach DV 900 770 32 31

Hornbach Bouwmarkt
    Beste A. Dekker,

Er gaat iets mis met uw bestelling. Onze excuses hiervoor.

Van mijn collega heeft u op 27-05 bericht ontvangen dat wij een onderzoek gestart zijn om te achterhalen waar uw pakket is. Normaal zouden we uw melding veel eerder hebben opgepakt, maar door drukte is dit er niet van gekomen. Nogmaals onze excuses.

We gaan er alles aan doen om uw pakket te achterhalen en de twee koppeling bij u te krijgen.
    Mocht u de producten al ergens anders hebben gekocht, laat dat ons dan weten, dan zorgen we ervoor dat u uw geld terug krijgt.

Wij hopen dat u begrip voor de huidige situatie,

HORNBACH webcare
    Dekker
    Hoe lang moet ik nog wachten op mijn bestelling , vind het wel erg lang duren
    Mijn vertrouwen in Hornbach staat op nul vele zaken gedaan met Hornbach
    Bedenk me wel meerdere keren voor ik weer wat bij u bestel

Dekker
Pas toen jullie in beeld kwamen, kwam er schot in de zaak had zelf al eerder via de mail contact gezocht mij werd mede gedeeld zoveel meer mail,s ik naar hen zou sturen zoveel langer ging het duren , dat was de druppel die de emmer liet overlopen , toen heb ik bij jullie steun gezocht mijn dank hier voor gisteren heb ik mijn bestelling ontvangen Mvrgr A.Dekker

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?