Klacht Hornbach Bouwmarkt: Betaald maar nooit geleverd.

Agnes

Sinds juni 2020 hebben we een opdracht geplaatst en betaald voor deuren en een paneel. In december werden de deuren pas geleverd, het paneel waren ze vergeten te bestellen... Er was 1 binnendeur beschadigd dus samen met het paneel zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Hievoor moesten we zelf keer op keer er achteraan gaan omdat we niets hoorden. Uiteindelijk kwam de monteur op 15 maart met een nieuwe binnendeur en een paneel, helaas had Hornbach een verkeerd paneel besteld terwijl dit destijds netjes door de monteur was opgemeten en in offerte beschreven stond. Monteur heeft Hornbach erbij gehaald, deze meneer vertelde dat hij de offerte niet kon vinden en liet de monteur het paneel nogmaals opmeten. We zouden zeer spoedig iets van hem horen. Uiteraard gebeurde dit niet maar kregen wij uiteindelijk te horen dat ze de opdracht aan de Bouwonderneming hebben uitbesteed. We hebben hierop gereageerd dat wij Hornbach als aanspreekpunt zien omdat daar de offerte is gemaakt en de betaling is gedaan. Gevraagd om aan te geven hoe lang het nu nog gaat duren. Nooit meer reactie ontvangen. De bouwonderneming hebben we inmiddels 4x gebeld maar die nemen niet op, vervolgens een contactformulier ingevuld maar tot op heden weer geen reactie. Wij willen weten hoe lang het nog gaat duren en of het paneel ooit nog geleverd gaat worden. Vertrouwen in Hornbach is volledig weg.

Normaal reageren, communiceren, leveren, dus de afspraken nakomen!

Agnes
    Hornbach heeft gebeld en excuses aangeboden. Nemen nu zelf contact op met bouwbedrijf om tot een goede oplossing te komen. We wachten op een reactie hierover. Wij blijven van mening dat Hornbach moet regelen dat het paneel nu eindelijk geplaatst gaat worden en ons hierover op de hoogte brengt. Klacht is dus nog niet opgelost.
    Agnes
    Vandaag werd ik gebeld door de Bouwonderneming waaraan Hornbach onze opdracht voor het deurpaneel heeft neergelegd. Wederom blijkt dat ze bij Hornbach langs elkaar werken. Bouwonderneming had een totaal ander verhaal dan Hornbach mij 2 dagen geleden heeft verteld door een andere collega. Bouwonderneming neemt nu weer contact met Hornbach op.
    Wat er tussen Bouwonderneming en Hornbach speelt is niet iets waar wij ons druk over zouden moeten maken lijkt mij. Fijn dat de Bouwonderneming in ieder geval contact met ons heeft opgenomen.
    Wanneer gaat Hornbach met ons contact opnemen om eindelijk met een oplossing te komen? We worden hier nogal wanhopig van.

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?