Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: Gebruikte producten worden terug gezet in de schappen

R Tielenburg

Zaterdag 18 april grijze betonverf en een tube voegenfris gekocht. Dit naar aanleiding dat er kleurverschil zat in de voegen van het zelfde kleurnummer, gekocht bij Hornbach. In de winkel twijfelde ik of ik de betonverf of de voegenfris ging gebruiken daarom kocht ik beide. Ik koos thuis voor betonverf omdat dit geschikt was voor buiten. De tube voegenfris ging ik vandaag retourneren. De medewerkster zei "deze tube is gebruikt meneer" De tube heb ik helemaal niet opengedraaid
en/of gebruikt. De bedrijfsleider werd erbij gehaald en ik hoorde hem zeggen "u moet ons ook begrijpen meneer, had u het na moeten kijken ". Ik ga toch geen tube nakijken of deze gebruikt is in de winkel. Je vertrouw er toch op dat dit in ongeschonden staat wordt verkocht. Ik kreeg mijn geld niet terug.
Ik vond dat ik als een crimineel werd behandeld en hoe er naar je wordt gekeken door het personeel. Ik ben kwaad weggelopen en heb de tube voegenfris van 13,95 achtergelaten.
Waarschijnlijk dat een andere klant de gebruikte tube retour heeft gebracht die niet is nagekeken waar ik nu de dupe van ben.

Hornbach moet de retouren beter controleren zodat geen kwaad willende klanten niet de dupe worden en niet hun geld terug krijgen.

R Tielenburg
    Dit is de 3e keer dat ik moet reageren, vind het ronduit schandalig dat er geen reactie komt van Hornbach Alblasserdam. Ik kreeg mijn geld niet terug omdat er een tube voegenfris gebruikt zou zijn. Deze gebruikte tube voegenfris heeft bij Hornbach zo in het schap gestaan en daar ben ik de dupe van. Schandalig hoe je behandeld wordt en dat je klacht niet wordt opgepakt. Heb al voor honderden euro's gekocht bij Hornbach, denk je nou echt dat ik een tube van 13,75 gebruikt terug ga brengen!

R Tielenburg
Heb uiteindelijk toch mijn geld terug gekregen

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?