Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: Geen enkele vorm van reactie op mijn email met herroepen bestelling en eerder vragen aan helpdesk.

content Opgelost
Mullaart

Op 27 juli 2019 bestelling gedaan van 2 soorten tapijttegels via webshop van Hornbach. Daaraan gekoppeld de bestelling te laten bezorgen gezien de hoeveelheid van ongeveer 272 tegels. Op de site wordt aangeven dat de levering op 31 juli dan wel 1 augustus plaats zou vinden. Op 29 juli bericht dat bestelling het distributiecentrum had verlaten Yippie. Echter geen tracking code. Na 4x bellen met helpdesk nog steeds geen bevestiging. Men zou met leverancier gaan bellen. Tot nu toe nog geen enkel bericht. Inmiddels op 2 of 4 augustus 2019 mijn bestelling via email herroepen. Geen enkele reactie of ontvangst bevestiging. Er is een groot bedrag gereserveerd op mijn creditcard en deze is dus op dit moment onbruikbaar hierdoor.

Een bevestiging ontvangen van de email met daarin het herroepen v an de bestelling. Verbetering van de service aan de klanten.

Mullaart
    Weer mooi geautomatiseerde reactie, zonder inhoudelijke reactie en of actie van Hornbach .
    Mullaart
    inmiddels gebeld door een medewerkster van Hornbach. Men kon mijn email niet terug vinden. d.m.v. replay op door haar gestuurde mail, mijn herroepingsmail nogmaals verzonden. Bij Hornbach en de leverancier wordt gekeken hoe het met de bestelling fout is gegaan. Ik wil alleen de reservering van mijn creditcard eraf hebben en de bestelling mogen ze houden. We wachten dus even af wat er gaat gebeuren.
    Mullaart
    Op 9 augustus jl weer gebeld door een medewerkster van Hornbach. Ze bracht me netjes op de hoogte van de stand van zaken. Kortweg; Ze is nog steeds bezig de " reservering" van mijn creditcard te laten halen. De leverancier van de tapijttegels weet niet waar bestelling is gebleven en wil niet mee werken aan opheffen reservering. Dus wel netjes bijgepraat door medewerkster Hornbach, maar nog geen voorruitgang in afhandeling. Afwachten wanneer het " verlossende " bericht komt dat eea is opgelost.

Mullaart
Afhandeling "her-roepen bestelling" check Reservering creditcard opgelost door stornering gelijk bedrag: check Door medewerkster ( Angeline) Hornbach op de hoogte gehouden van door genomen stappen en of ingezette acties: check Ter compensatie van Hornbach te goed bon ontvangen. Hoop dat HORNBACH het leveringsproces vanuit webshop verbeterd. Al met al netjes opgelost binnen redelijke termijn.

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?