Klacht Hornbach Bouwmarkt: geen informatie nieuwe aankoop guppen als gevolg alle vissen dood

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 291074
Gebruiker
HEB IK NIET
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ten eerste had ik een nieuwe vissekom met een beeldje erin voor mijn jonge koi karpers maar het beeldje bleek geen goede laag te hebben waardoor alle koi s binnen een dag dood waren toen ik er mee terug ging kreeg ik te horen dat het mijn eigen keus was om het beeldje te kopen ,een paar weken later heb ik twee mannelijke guppen gekocht om bij mijn eigen guppen te doen vanaf die tijd zijn er elke dag wel vijf tot tien guppen dood gegaan en leven alleen de twee nieuwes nog conclusie heb nu twee maal iets bij de Hornbach gekocht met gevolg dode vissen . nu kan dat natuurlijk altijd gebeuren maar heb totaal geen advies of informatie gekregen wat er zou gaan gebeuren als ik nieuwe vissen bij andere zou gaan doen ,vind het heel erg dat er in een week tijd bijna 150 vissen van me dood zijn dus vraag me af of jullie guppen wel gezond zijn mvg a jager

De oplossing

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HEB IK NIET
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze weten niet hoe het komt dat al mijn eigen guppen dood zijn en die van de Hornbach niet maar heb een medicijn en vier vrouwtjes guppen mee gekregen voor niks dus wel goed afgehandeld
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen