Klacht Hornbach Bouwmarkt: Hornbach heeft zijn zaken in Amsterdam niet op orde

jeroen aalsmeer

Wat een ballentent.
Ik ben al een kleine 2 jaar aan het verbouwen en loop bijna dagelijks een doe-het-zelf zaak in. honderden keren per jaar dus, geef zo 10-20k per jaar uit en moet nog wel 2 jaar voordat ik klaar ben. Ik ben 2 keer bij de Hornbach geweest en ik kom hier NOOIT meer terug.
Eerste ervaring, netjes op internet de voorraad gecheckt, ja hoor, aanwezig in Amsterdam. Kom ik bij die tent, is hij nog niet eens geopend!
Nu nog een keer, rubberen tegels zijn er 10% goedkoper dan bij de andere doe-het-zelf zaken, dus ik denk 'ik geeft t nog een kans'.
Ik loop naar binnen, zoeken-zoeken.. Ik vragen, Je moet daar buiten zijn! Huh?
Nou ik naar buiten, met de auto, braaf wachten bij de slagboom en wachten en nog meer wachten... Eindelijk komt er een dame. Pad 5 en krijg een formulier, het zal wel...
Ik doorrijden naar 5, nou geen rubberen tegels te vinden.. (ben inmiddels als 30 minuten verder!!) nog een rondje, nog een rondje, zoeken, zoeken... geen medewerkers die even tijd hebben... nog 5 minuten zoeken, toen was mijn geduld wel op.
Kan ik bij de slagboom nog eens 10 minuten wachten omdat die dame het ene na het andere telefoontje opneemt..
Beste meneer die naast mij stond te wachten had precies dezelfde mening 'hier kom ik nooit meer teug!'.

Ik ga voortaan weer lekker naar de Praxis, Gamma, Bouwmaat. Lekker dichtbij, goede service, lekker snel.. Dan ben ik maar 10-20 % duurder uit, wat mij op jaarbasis snel meer dan een paar duizend kost, dat is het zeker waard. Ik houd in ieder geval zeeën van tijd over om lekker te klussen en heb deze frustraties niet meer!

succes jongens!

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?