Klacht Hornbach Bouwmarkt: Hornbach komt afgesproken levertijd niet na

Klachtnummer
# 358903
Gebruiker
Camiel91
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op 13/03/2019 in het filiaal een deur (Pertura 1000, art. nr. 6771887, bestelnr. 34135676) besteld. De levertijd zou 12 dagen zijn.

In de basis vinden wij enige uitloop van de levertijd geen probleem, mits hierover wordt gecommuniceerd. Afgelopen zondag hebben wij gebeld met de vraag hoe het stond met onze bestelling. De helaas minder sympathieke medewerker gaf aan dat de bestelling afgelopen vrijdag opnieuw is geplaatst. Reden hiervoor was dat de bestelling niet goed was doorgegeven. Een kennis van ons wilde op aanraden van ons dezelfde deur bestellen. Haar werd direct duidelijk gemaakt dat wegens problemen met de leverancier, de levertijd 9 weken bedraagt. Hier zijn wij erg van geschrokken, want wij gingen uit van 12 dagen. Over uitloop van de levertijd is door Hornbach niets aan ons gecommuniceerd.

Kortom, de levertijd duurt naar waarschijnlijkheid (veel) langer dan afgesproken. Er wordt niet vanuit Hornbach gecommuniceerd.

De oplossing

Wij wensen gecompenseerd te worden op het totaalbedrag van onze bestelling. Als wij van tevoren wisten dat de levering veel langer zou duren en de communicatie uit zou blijven, hadden wij geen bestelling geplaatst.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen