Klacht Hornbach Bouwmarkt: Hornbach komt laagste prijsgarantie niet na

Tijn#65

Hornbach komt de eigen laagste prijs garantie niet na.
Ik heb op deze maand een Grill Guru Compact gekocht bij Hornbach, in een opwelling tijdens het winkelen aldaar. Vanwege de laagste prijsgarantie die Hornbach biedt heb ik verder niet gekeken of het product elders goedkoper is. Helaas kwam ik er diezelfde week achter dat AH hetzelfde product tegen € 199 aanbiedt in plaats van de € 349 die ik betaald heb. Groot was mijn verbazing dat Hornbach niet bereid is het prijsverschil te vergoeden onder het argument dat dit een ander product zou zijn. Navragen leert dat er wat accessoires niet in de AH doos zitten. Beide partijen hanteren dezelfde adviesverkoopprijs namelijk € 349 en ik heb geen accessoires gekocht maar een Grill Guru Compact. Het gaat dus om een identiek product en Hornbach moet gewoon vergoeden conform haar eigen garantie.

Mij compenseren conform de eigen laagste prijsgarantie voorwaarden.
Dit antwoord is dus precies de reden waarom ik een klacht indien. Dit is de tekst van Hornbach op de eigen site: Wij willen onze klanten de mogelijkheid bieden om snel en eenvoudig alles op één plek te kunnen kopen, zonder van het kastje naar de muur gestuurd te worden om alles te verzamelen of om prijzen te vergelijken. Dit was precies de reden waarom ik spontaan overging tot aanschaf de Grill Guru Compact. Hornbach heeft immers een laagste prijsgarantie. Helaas stuur u mij en vele boze andere klanten (er hadden er al zeker 20 klanten voor mij geld teruggevraagd) van het kastje naar de muur. Uw klanten moeten dus wel prijzen vergelijken omdat uw laagste prijs garantie niet te vertrouwen is. Het gaat om de gril die is elders veel goedkoper, zelfs als de waarde van de accesoires ervan afgetrokken zou worden. Ik zal mijn klacht voorleggen aan de geschillen commissie of kantonrechter.

Hornbach Bouwmarkt
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?