Klacht Hornbach Bouwmarkt: Hornbach leverd niet de betaalde produkten en blijft er koud onder dat je zo niet kunt omgaan met ee

H.J.H. Schadenberg

2 horren besteld.3 dagen na de beloofde zenddatum gebeld waar ze bleven.
Weer 3 dagen later gebeld, en wat denk je, helaas ze zijn er niet??
Ik moest steeds aktie ondernemen. In hun voorwaarden staat dat zij een gelijkwaardig produkt zullen leveren, maar helaas niets van dit alles.
Een ongelovelijk slechte bouwmarkt waar eigenlijk niemand ooit iets moet bestellen

Hornbach moet gewoon zorgen dat een gelijkwaardig produkt wordt opgestuurd.
Daarnaast een excuus voor deze vreemde en slechte handelswijze.

H.J.H. Schadenberg
    Helaas weinig reactie gekregen van Hornbach.
    Nog steeds verwacht ik een passende oplossing
    Hornbach Bouwmarkt
    Geachte heer of mevrouw Schadenberg,

Wij danken u dat u ons attent heeft gemaakt op een foutieve info in onze algemene voorwaarden.
    Wij mogen en kunnen niet in bestellingen veranderen. Geplaatste bestellingen kunnen alleen uitgeleverd worden zoals opgevoerd door klant. Onze systemen weigeren iedere verandering in originele opdrachten. Het is daarom voor ons onmogelijk om u een alternatief aan te bieden. Om u te bedanken dat u ons deze tip heeft gegeven, zodat wij de algemene voorwaarden kunnen aanpassen, hebben wij u een cadeaubon aangeboden twv 10,- Wilt u mij nog doorgeven of ik u de cadeaubon van 10,- mag laten toesturen door onze boekhouding.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zeg u nogmaals dank voor uw tip.

Met vriendelijke groeten,
    Webcare Hornbach

H.J.H. Schadenberg
Een cadeau bon van 10 euro?? Die mogen ze houden.

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?