Klacht Hornbach Bouwmarkt: hornbach maakt 5 jaar garantie niet waar!!!! en gaat op arrogantie van bosch af!!

N.H. van Voorden

Bij Hornbach een Bosch decoupeerzaag aangeschaft. PST900PEL . Na anderhalf jaar zagen als doe hetzelver ratelend geluid en ter reparatie opgestuurd. Bosch is wederom arrogant (zie het forum hier over Bosch) en zegt onterecht! oorzzak: defect door invloeden van buiten af!! dus geen garantie. (en lezer ik was gewoon aan het zagen!! Hornbach neemt advies van Bosch over en geeft ook niet thuis.(en Hornbach geeft 5 jaar garantie!???? Dat noemen ze nou klantvriendelijk en kwaliteit. beter een ander merk kiezen . !!! Het gaat me niet om geld maar om principe dus een fatsoenlijke behandeling van een klant.

garantie of coulance!!! ik haat arrogantie van een bedrijf. Ik wil tenslotte gewoon een werkbaar en betrouwbaar product.

N.H. van Voorden
    Hornbach is tenminste sportief en gaat de klacht zelf onderzoeken.( om die reden kom ik al vele jaren alleen bij Hornbach). echter helaas kon ik het laatste standpunt niet waarderen en het verbaasde mij enorm. Het antwoord op de reactie van Hornbach per mail is: De decoupeerzaag is aangeschaft bij vestiging Nieuwerkerk ad IJssel en de klacht is neergelegd bij vestiging Nooddorp onder nr 051307.