Klacht Hornbach Bouwmarkt: Houten balken en platen (enorm) krom!!?

# 519651
Ferio

Ik heb aardig wat hout gehaald en platen met een waarde van enkele honderden euro's. Het over grote deel was krom zowel in de lengte als de breedte wat inhoud dat ik enorm veel heb moeten weggooien, wat al niet bijna de helft van de totaal waarde zal zijn.

Koop je een stuk of 6 balken die met een blauwe ty-rep vastzitten en lijkt alles recht. Zodra je één kant doorknipt, springen ze allemaal op.

Van de week bij een houthandelaar vergelijkbaar hout gekocht en die waren gewoon perfect recht, zonder enige kromming.

Hoe kan je dit verkopen als zijnde Hornbach? Ik heb een groot deel van mij geld gewoon weggegooid!

Ik wil graag dat de verkoper mij tegemoet gaat komen. Ik heb ruim 40 tot 50% van alles wat ik had gekocht, kunnen weggooien.

Hornbach Bouwmarkt
    Geachte klant

Heel vervelend dat u niet gelijk aan de slag kon met de geleverde goederen, dat is zeer zeker niet de bedoeling.

Indien goederen niet voldoen aan de gestelde voorwaarden verzoeken wij u, zich te melden bij de betreffende vestiging.
    Zij zoeken in dat geval , samen met u naar een gepaste oplossing in de vorm van vervanging of vergoeding.

Hiervoor zijn de aangekochte goederen dan wel nodig.
    Meldt u zich, met uw klacht over de genoemde goederen, telefonisch bij de vestiging dan kunnen zij gelijk voor u aan de slag.

Zonder de aangekochte goederen kunnen zij u helaas niet verder helpen.

Vriendelijke groet

Webcare Hornbach

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?