Klacht Hornbach Bouwmarkt: Laten ons zitten met niet passende douche deuren

Familie van Zijl

U- douche cabine besteld en geleverd.
Cabine staat perfect op maat zonder douchebak. Helaas zijn de pendeldeuren glas te smal. Ruim 8 cm komen we te kort dat deuren niet sluiten.
Hornbach medewerker is komen kijken, geeft schuld aan badkamer monteur dat hij hele cabine verkeerd heeft geplaatst (incl leggen nieuwe vloer en tegels met afloop voor drain niet passend heeft gemaakt)
Second opinion badkamer monteur geeft Hornbach ongelijk. Monteur staat in zijn gelijk.
Klachten brief gestuurd naar Hornbach.... volgende mededeling:
Het betreurde hen ten zeerste dat ik een klacht ingediend heb. Specialist van hornbach is bij ons thuis geweest en heeft duidelijk zijn visie aan ons verteld. Dit is wat het is. Klacht is verworpen.

Hier laten wij het niet bij zitten .
Monteur heeft contact opgenomen met directeur van fabriek maar helaas kunnen ze niets voor ons betekenen want de Hornbach weigert mee te werken !!!
Douchecabine van €1286,- en ik zou nu opnieuw pendel deuren moeten kopen van opnieuw €500,-

Stelletje...... het is toch van de zotte !! Zit hier opgescheept met loodzware onbruikbare douche deuren. En krijg geen nieuwe. Moet ze maar gewoon opnieuw bestellen !!!

Jullie die het lezen van de Hornbach zullen precies weten waar het over gaat. Ga fatsoenlijk om met je klanten. We hebben voor >€10.000,- aan bouwmaterialen en andere producten gekocht. En dan dit !!!
Nu dan maar openbaar, maar zijn zeker nog niet klaar met deze klacht.
Hou ook maar op over jullie telefonische bereikbaarheid om een leidinggevende aan de telefoon te krijgen.

Retour niet passende douche deuren en met spoed bestelling en spoed geleverd krijgen zonder verzendkosten.

Familie van Zijl
Niets. De monteur geeft toe iets (1cm iedere kan) te wijd te staan. Handleiding is hier aanwezig. Dan nog als alle maten staan zoals ze horen en alles op uiterste stand, passen de deuren nog niet dicht en komen we nog ruim 2 cm te kort. Ik ben er helemaal klaar mee. Alles wordt afgeschoven naar monteur, ondanks second opinion. Al weken met deze situatie bezig. Voet bij stuk houden en de andere kant op kijken, daar zijn ze goed in. Slechte zaak Hornbach!

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?