Klacht Hornbach Bouwmarkt: Levertijd is krankzinnig

e.asma

Levertijd is achterlijk lang. Tuinhek omgewaaid. Ja dat moet vlot weer gemaakt worden. Ivm hond. Dus spullen besteld ondanks best wel stevige bezorgkosten. 25-5.
Bestelling is gesplitst in 2 leveringen ook zoiets. Deel 1 kwam vlot. Staat ook in de weg.
De palen zouden uiterlijk 2 of 3-6 geleverd worden. Handig ook. Dus er is iemand thuis. Niets Nada.
Ja het is druk. De leverancier kan pas maandag 7-6 langskomen. Nou dan kan deze de palen weer mee nemen. En het andere pakket een doos van ruim 1.5 meter hoog mag ik nu weer ergens gaan afgeven.
En mijn hond zit nog steeds binnen met dat mooie weer.
13 dagen voor artikelen die op voorraad zijn
Als ze tenminste langs komen.
Wat een waardeloze toko zeg.

Laat ik aan hun over. Dit was categorie nooit meer.

e.asma
Waardeloos. Heeft weken geduurd. Geld zit vast en ik kan alsnog elders mijn spullen gaan vinden. Als je een winkel hebt zorg dan dat spullen geleverd worden. En niet smoesjes over langere levertijd. 2 weken voor tuinpalen die op voorraad zijn? Ga toch fietsen met je flauwe 'het kan langer duren'. Er is toegezegd dat er dan en dan geleverd zou worden en dat was al ruim een week verder. Nu kan ik weer extra de deur uit pakketten afgeven en naar andere leveranciers om alsnog de spullen te bemachtigen. Kost geld, kost tijd. Gepruts over mijn rug. Nogmaals diep en diep waardeloos. Hornbach de website waar ze alles hebben maar er niet in slagen om het geleverd te krijgen.

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?