Klacht Hornbach Bouwmarkt: Men kan niet leveren maar men heeft wel jouw geld geaccepteerd.

Meester geduld

Wanneer men artikelen via de site besteld (gaat bestellen) dan geeft men aan dat de voorraad van de HB locatie gecheckt wordt. Dit wordt ook gemeld als je telefonisch contact opneemt. Dit is echter niet het geval. Men storneert de order waarna je ellenlang moet wachten op je geld. In de voorwaarden vind ik niks terug over de terug betaal termijn van 10 werkdagen. Dit is onderwater klanten binding, tenslotte bij grote bedragen kun je niet ergens anders jouw artikelen bestellen. Als je belt en vraagt waar het geld blijft schijven ze het van de een naar de ander, meestal het hoofd kantoor. Daar krijg je overigens niemand te pakken. Ik heb voor de producten betaald, ben dus ondanks de stornering van HB uit eigenaar. Dan kunnen ze er toch beter voor zorgen dat het geld METEEN terug gestort wordt, hoe moeilijk is het! Ik wil compensatie voor de tijd dat ik mijn geld niet terug heb.

Ik wil compensatie.

Meester geduld
Beste, Ik snap dat wel dat het een bijzondere tijd is waarin wij leven. Maar de oplossing die jullie aangeven in de mail dat ik mijn spullen wel in de webshop kan kopen zonder verzendkosten klopt niet. als ik het online bestel bij jullie met thuis bezorging krijg ik 42,50 verzendkosten erboven op. Daarbij is een 2 order geannuleerd nl laminaat met ondervloer waarvan jullie het laminaat ook niet leveren maar kon wel de ondervloer ophalen, wat heb ik dan nog aan de ondervloer? beter was telefonisch contact te nemen met de klant en de zaken te bespreken want nu ligt alles stil qua verbouwing en ben 2 weken op mijn geld van bijna 650 euro voor de 1 order aan het wachten en nu weer de 2 order van laminaat die ook bijna 300 euro bedraagt komt er nog bij. Tevens hebben wij de profi pas aangevraagd maar ook dit proces wilt niet lukken helaas. Vr gr Louis Janssen

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?