Klacht Hornbach Bouwmarkt: Misleidende verkoop!

Boos

Wij hebben tuintegels besteld (30x30 betontegels) die met transport was afgeleverd. Die hebben we door een vriend die ons wilde helpen aan laten leggen. De dag dat hij klaar was zag het er naar wensen uit, prima kleur die ik had gekozen. In de avond ging het regenen en zagen we naar verbazing dat de kleur aan eene kant donker werd en aan de andere kant lichter bleef. Hebben dit afgewacht tot volgende dag met de hoop dat het mischien zou veranderen maar niet dus. Wij baalde er erg van omdat het er goed uitzag toen het klaar was. Heb gelijk foto's gemaakt van de tegels en in contact gekomen met Hornbach klanten service. Moest hier foto's van maken en doorsturen wat in eerste instantie niet lukte en weer terug zijn gegaan naar de winkel in Nieuwegein. In de winkel is ons verteld met andere woorden dat het aan ons ligt want we moesten direct stoppen met aanleggen toen we kleur verschil zagen. Ik vertel dat we het pas zagen nadat het ging regenen. Daarna zeiden ze, ja het moest door een professioneel worden aangelegd. Ze denken er dan niet bij na van dat ik dan meer moet betalen voor een professionele stratenmaker. Wat als enige oplossing vanuit Hornbach komt is dat we de tegels er zelf uit moeten halen en zelf maar moeten terugbrengen. Ook geven ze aan dat we zelf vrachtwagen moeten huren om het terug te brengen. Als in het begin duidelijke instructies waren gegeven dat dit door een Profesional aangelegd zou moeten worden en dat er kans is op een kleurverschil, wat volgens een medewerker van Hornbach om en om moet gelegd worden in verband met kleur nuance, dan had ik hier zeker over nagedacht. Ook op hun website en in de winkel is nergens terug te lezen dat dit op deze mannier zou moeten gaan. Het is tenslotte een doe het zelf bouwmarkt. Hierdoor is er spraken van misleidende verkoop. Ik vind het erg jammer dat ze hiervoor niet met een goede oplossing zijn gekomen.

Ik zou op z'n minst een compensatie willen in een vorm van gedeeltelijke geld vergoeding.

Hornbach Bouwmarkt
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?