Klacht Hornbach Bouwmarkt: niet leveren van bestelling.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 304777
Gebruiker
cey72
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Deur en Kozijn bestelt bij Hornbacht... Deur netjes geleverd. sinds 8 dagen wacht ik op mijn kozijn aantal keren Hornbach gebeld. luidt Hornbach is kozijn geleverd. van Spreuwel transport heeft niet geleverd.
Vandaag heb ik aanhangwagen gehuurd en naar Hornbach Den haag gereden en kozijn gekocht.
Dat is toch een belachelijke service van Hornbach en van Spreuwel Transport. Het Pijnlijke is dat ze geen antwoord weten op me vraag.
Als ik bel wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Gewenste oplossing

ik wens transport kosten plus niet geleverd kozijn kosten terug..
Geboden oplossing
niet geleverde product bedrag overgeboekt.. maar transport kosten niet vergoed...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Hornbach Bouwmarkt
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen