Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: nog steeds geen geld terug, geen producten gezien...

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 519443
Gebruiker
Clownhippie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben op 1 feb 2021 spullen besteld bij deze bouwmarkt, beter niet kunnen doen.

na wat rommelige comunicatie vanuit beide kanten, zou de zending onze kant op komen.
niet dus...

op 8 feb kreeg ik een mail, dat de zendingen zoek zijn geraakt.
kon kiezen, geld terug of nieuwe producten.
ik koos voor al het geld terug.

vervolgens krijg ik een mail waarin staat dat de rolfolie wordt vergoed binnen 14 werkdagen,, oké binnen nu 9 werkdagen nog geen cent gezien? maar wacht eve? alleen de folie? en de rest van de spullen dan?

Op facebook krijgen we geen reactie, en de vaste contact persoon heeft haar gegevens niet per mail door gegeven.

De klanten service vraagt begrip voor de omstandigheden door de corona crisis, dit heeft niets meer te maken met de crisis maar met fout op fout op fout.

De oplossing

Ik eis het gehele bedrag terug van onze bestelling

Subtotaal
Verzendkosten
Totaal
inbegrepen btw.
27,94 €
4,95 €
32,89 €
5,71 €
Betaling per iDEAL

+ een tegemoet koming voor het ongemak, hinder, telefoon kosten, internet kosten.

Ik heb begrip voor de corona crisis, maar er zijn ook grenzen in wat wel toelaat baar is en wat niet...

In dit geval, was mijn voor gevoel al in orde..
Wij eisen een oplossing / Geld terug,,,

2 reacties

  1. Auteur
    Hornbach Bouwmarkt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant

    Wij hebben voor u bij de klantenservice nagevraagd en de terugbetaling is reeds in behandeling.

    U ontvangt het aankoopbedrag en de verzendkosten nog deze week terug op uw rekening.

    Om uw uitleg te nuanceren:
    Op 1-2 wenst u storno, op 2-2 ziet u van de storno af, op 3-2 overweegt u wel weer weigering bij levering, storno was toen niet meer mogelijk omdat de goederen al overgedragen waren aan de vervoerder.
    Dat een deel van de zending kwijtgeraakt is en u de keuze heeft om óf een vervangende levering te ontvangen óf u geld terug is een standaard gegeven indien er iets mis gaat bij een uitlevering.
    De terugbetaling is ook nog binnen de gestelde terugbetalingstermijn, een tegemoetkoming zal dan ook niet gegeven worden.

    Vriendelijke groet

    Webcare Hornbach

  2. Auteur
    Hornbach Bouwmarkt
    Datum
    Geachte klant

    Zoals eerder werd beloofd heeft de terugbetaling reeds plaatsgevonden.


    Vriendelijke groet

    Webcare Hornbach

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Clownhippie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Deze bouwmarkt doet er alles aan om de schuld te schuiven naar haar klanten. De online webshop is grof, en niet persoonlijk ze denken alleen in hun eigen belang. Onkosten gemaakt, worden niet vergoed. ze zijn de zendingen kwijt, maar dramme meer over een fout mailtje van ons,, die al hersteld was direct de zelfde dag.. kunnen ze zelf een voorbeeld aan nemen, ik wacht nog steeds op mijn geld terug. Advies voor andere online kopers, koop hier niks online! Update: 21-2-2021 Na veel gedoe, na lang lang wachten eindelijk me geld terug gekregen. Moest zelfs dreigen met aangifte doen om me geld terug te krijgen. Eens en nooit meer bij deze online bouwmarkt! Hun advies, ik moest geen online spullen kopen via webshops. Mijn advies richting andere klanten: koop idd geen online spullen via DEZE webshop.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen