Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: ondeugelijk reparatiemateriaal middel erger dan de kwaal, graag product terug en geld terug

Irene

Ik heb een product gekocht in de hoop dat ik hiermee het probeem van de (lichte) beschadigingen kon oplossen van mijn laminaat. Het betreft edding floor repair. Het leek een prachtige oplossing omdat je de verschillende kleuren wax na verwarmen met elkaar kon mixen om zelf de juiste kleur te bepalen. so far so good. Na aanbrengen (0,5 cm beschadiging uitgeprobeerd) blijkt dat alles wat een beetje naast de beschadigingen terechtkomt (wat niet te vermijden is) niet weg te poetsen is, omdat het spul na aanbrengen direct verhard. Ofwel het laminaat is nu nog meer beschadigd omdat er problemen bijkomen (bobbeltjes er naast, die alleen met schuren weg te halen zijn? Middel is erger dan de kwaal, Ik heb de gebruiksaanwijziging gevolgd, maar het is gewoon echt troep.

De geopende verpakking kunnen inleveren en geld terug.

Hornbach Bouwmarkt
    Geachte mevrouw Heinink,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Klantvriendelijk- en tevredenheid staat bij Hornbach hoog in het vaandel en wij betreuren dan ook dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar het management van onze Hornbach vestiging in Groningen om uw klacht in behandeling te nemen.

Hopende u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

Hornbach Nederland Bouwmarkt BV
    Irene
    Super, na 2 dagen werd ik al door de vestiging gebeld, het terugbrengen verliep smoothly
    Irene
    Snelle reactie, snelle oplossing ;-)

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?