Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: Online bestelling niet gewenst bij gebruik van oude GSM die geen QR-code kan lezen.

content Opgelost
G. Ypema

Als het klachtenformulier op de Hornbach website had gewerkt zonder foutmeldingen, had ik deze weg mogelijk niet gekozen.
Vandaag kwam ik mijn online bestelling ophalen bij het afhaalpunt. Mijn (oude) telefoon kon de QR-code niet lezen. Medewerker zeer geirriteerd, maakte mijn telefoon meermaals belachelijk, en gaf aan dat hij een eenmalige uitzondering maakte door mij spullen te halen zonder QR-scan. Ik hoefde niet meer langs te komen voordat ik een andere telefoon had gekocht, die wel QR-codes kan lezen.

Dit beleid stond nergens vermeld. Gedwongen geen klant meer dus. Maar de bizarre klant-onvriendelijke behandeling zou ik ook niet graag weer mee willen maken.

Ik wil dat bedrijf al bij de online bestelling aangeeft dat afhalen niet mogelijk is met oude telefoon.
Excuses voor een waardeloze service.

G. Ypema
Ik begrijp het. Dank voor de toelichting en excuses. Hornbach zal ik echter pas weer bezoeken als de winkels weer normaal open zijn.

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?