Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: Online bestelling niet gewenst bij gebruik van oude GSM die geen QR-code kan lezen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 522586
Gebruiker
G. Ypema
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als het klachtenformulier op de Hornbach website had gewerkt zonder foutmeldingen, had ik deze weg mogelijk niet gekozen.
Vandaag kwam ik mijn online bestelling ophalen bij het afhaalpunt. Mijn (oude) telefoon kon de QR-code niet lezen. Medewerker zeer geirriteerd, maakte mijn telefoon meermaals belachelijk, en gaf aan dat hij een eenmalige uitzondering maakte door mij spullen te halen zonder QR-scan. Ik hoefde niet meer langs te komen voordat ik een andere telefoon had gekocht, die wel QR-codes kan lezen.

Dit beleid stond nergens vermeld. Gedwongen geen klant meer dus. Maar de bizarre klant-onvriendelijke behandeling zou ik ook niet graag weer mee willen maken.

De oplossing

Ik wil dat bedrijf al bij de online bestelling aangeeft dat afhalen niet mogelijk is met oude telefoon.
Excuses voor een waardeloze service.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Ypema
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik begrijp het. Dank voor de toelichting en excuses. Hornbach zal ik echter pas weer bezoeken als de winkels weer normaal open zijn.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen