Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: Online bestelling niet gewenst bij gebruik van oude GSM die geen QR-code kan lezen.
Details
De klacht
Als het klachtenformulier op de Hornbach website had gewerkt zonder foutmeldingen, had ik deze weg mogelijk niet gekozen.Vandaag kwam ik mijn online bestelling ophalen bij het afhaalpunt. Mijn (oude) telefoon kon de QR-code niet lezen. Medewerker zeer geirriteerd, maakte mijn telefoon meermaals belachelijk, en gaf aan dat hij een eenmalige uitzondering maakte door mij spullen te halen zonder QR-scan. Ik hoefde niet meer langs te komen voordat ik een andere telefoon had gekocht, die wel QR-codes kan lezen.
Dit beleid stond nergens vermeld. Gedwongen geen klant meer dus. Maar de bizarre klant-onvriendelijke behandeling zou ik ook niet graag weer mee willen maken.
De oplossing
Ik wil dat bedrijf al bij de online bestelling aangeeft dat afhalen niet mogelijk is met oude telefoon.Excuses voor een waardeloze service.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.