Klacht Hornbach Bouwmarkt: Onterecht en zeer onvriendelijk behandeld .

content Niet opgelost
SR

Net bij Hornbach Breda geweest. Na betalen werden wij vriendelijk verzocht mee te komen. Beveiliging. Helemaal door de winkel, naar een schemerig hok achter. Toen ik vroeg waarom, zeiden ze dat ze hadden gezien dat ik iets in mijn tas stopte. Klopt. Briefje met wat we moesten kopen. Omdat we ook een pakje bij de post moesten ophalen had ik dat daar opgeplakt. Dat stopte ik in de winkel in mijn tas. Toch alles leeg halen. Labello, sleutels, portemonee, mentos, tiktak, andere briefjes en bonnetjes, telefoon, paraplu...... echt niets uit de winkel. Ik werd een beetje boos, het leek alsof ze zochten naar de dubbele bodem in mijn tas.
Bij het weggaan gaf ik zelf aan dat excuses wel op zijn plaats zouden zijn. Pas toen konden die er vanaf.
Hornbach, prima dat jullie goed opletten, maar benader mensen anders. Iedereen die ons zag, denk dat we twee winkeldieven zijn. En kom zelf met excuses, niet pas als men dat zelf aan geeft. Natuurlijk moesten we bij de uitgang weer door de kassa's, en was ik dat bonnetje van 10 minuter ervoor kwijt......dat ligt waarschijnlijk nog in dat schemerige hokje.
Wanneer bij de uitgang was asngegeven dat men dacht fat wij iets onbetaald hadden meegenomen, had men meteen mogen kijken, zonder dat we door 3 man afgevoerd werden zonder aan te geven waarom. Naïef dachten we eerst dat we de zoveelste klant waren....kom ook meteen met excuses. En loop even mee naar de uitgang, want daar moesten we uitleggen wat er wad gebeurd, omdat ik geen bon meer had. Moesten we weer wachten op 1 van die 3....

Een zeer welgemeende excuses. Maar dan ook echt welgemeend.

SR
    Helaas nog geen reactie mogen ontvangen

SR
Ik heb helaas geen email ontvangen. Wellicht kan men die nogmaals toesturen. Er is een voicemail ingesproken, maar daarin is geen nummer genoemd helaas

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?