Klacht Hornbach Bouwmarkt: Retourneren lukt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 443966
Gebruiker
elisegroeneweg@gmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

IK wil een besteld product retourneren maar er zit geen retourlabel bij, ik heb het retour aangemeld zoals het moet maar heb na twee weken nog geen retourlabel ontvangen, op mailtjes wordt niet gereageerd, via facebook wel een reactie dat ik kan kijken op de website maar daar staat ook geen retouradres

De oplossing

Een retouradres ontvangen zodat ik mijn bestelling kan terugsturen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
elisegroeneweg@gmail.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb een mail gestuurd naar onlineshop@hornbach.nl, twee keer zelfs, vreemd dat jullie die niet ontvangen hebben, via fb heb ik alleen de onderstaande reactie ontvangen Hi Elise, als je een mailtje hebt gestuurd naar de Onlineshop, komt er zo snel mogelijk een retourbon jouw kant op! Het is op dit moment erg druk, het kan dus zijn dat ze nog niet aan jouw mailtje zijn toegekomen ๐Ÿ˜Š โ€“ je kunt nogmaals proberen te bellen. Links of rechst om: het gaat sowieso goedkomen ๐Ÿ˜Š Groet, Hornbach Einde chatgesprek Typ een chatbericht... Maar heb dus nog steeds geen retouradres...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?