Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: Scheve gerectiviseerde tegels geleverd

ScheveTegels

Ik heb bij de Hornbach witte gerectiviseerde tegels gekocht van 30 bij 60cm om een douche te betegelen. Ondanks dat het een vlakke ondergrond was en een vrij simpel tegelwerkje, moest ik toch corrigeren tijdens het werk. Toen ik al ruim over de helft van het werk was, heb ik een haakse hoek gepakt en heb een tegel nagemeten en deze bleek volledig scheef te zijn. Tov de haakse hoek week de tegel zo'n 3mm over 30 cm. Ik heb dit uiteraard gemeld bij de Hornbach, ze erkennen ook dat de tegel niet aan de kwaliteitsnormen voldoet maar tot drie keer toe laten ze niks meer van zich horen. Ze blijven maar zeuren over het feit dat de tegels al verwerkt zijn, maar er is niemand die vooraf alle tegels met een haakse hoek gaat controleren. Dus ik zit nu opgescheept met tegelwerk wat er niet strak uitziet en de Hornbach laat het er bij zitten.

Ik verwacht financiele compensatie van de Hornbach want ze een waardeloos product geleverd.

ScheveTegels
    Hornbach heeft telefonisch contact opgenomen met mij en de klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

ScheveTegels
Een deel van de tegels zijn vergoed.

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?