Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: Te geringe lichtopbrengst van 16er Led-Kaars kerstboomverlichting

Boekholt

Op 20 december 2014 kocht ik 1 kaarskerstbroomverlichting EAN 2007003723057.
Bij het aansluiten bemerkte ik dat de verlichting veel minder sterk is dan de kerstboomverlichting elders in ons huis.
Omdat ik blij was dat ik nog kerstboomverlichting kon krijgen en ook dat het Led is, dus gering stroomverbruik, heb ik het tijdens de kerstdagen aangezien. Echter de intensiteit van de verlichting is ver beneden mijn verwachting. Er is mij tijdens de verkoop ook niet op gewezen dat deze verlichting beduidend minder licht verspreidt dan een gebruikelijke kerstboomverlichting.

Liefst een kaarskerstboomverlichting van dezelfde afmeting met een normale lichtsterkte

Hornbach Bouwmarkt is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Boekholt
    Ik ben binnen 4 uur teruggebeld door Hornbach Groningen.
    Men had de klacht nog niet eerder gehoord, maar kon zich voorstellen dat ik niet tevreden ben.
    Ik ben op het aanbod ingegaan om de verlichting terug te brengen, ik krijg mijn geld terug. Horbach Groningen bedankt!!

Boekholt

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?