Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: Teveel betaald

Spatzenwilly30

Ik heb vorige week donderdag 12 zakken boomschors gekocht bij Hornbach Kerkrade a 16,25 per zak a 70 liter. Omdat ik te weinig had toen we zondag ( gisteren) de tuin wilde klaarmaken ging ik even over de grens naar Crumbach in Herzoenrath. Tot mijn grote verbazing koste dezelfde boomschors daar maar 9,99 per 70 ltr en dezelfde kwaliteit.
Ik ben vandaag even terug gegaan naar Kerkrade om te vragen hoe dat kwam .Mij werd verteld dat dit door de btw en inkoop was maar dat kan ik me echt niet voorstellen zo'n groot verschil

Ik zou toch graag een vergoeding willen hebben voor dit toch wel erg grote verschil

Hornbach Bouwmarkt
    Klacht is in behandeling genomen door het management van Hornbach in Kerkrade.
    Spatzenwilly30
    Dit had ik wel verwacht. Een ding snap ik niet ,er word gezegd dat alleen de bedrijven van Hornbach aan de Duitse grens hier last van hebben dan zou zo'n groot bedrijf daar rekening moeten mee houden. Ik zou wel nog graag willen weten wat de prijs in de Duitse vestiging is daar ben ik echt benieuwd over.
    Spatzenwilly30
    Super anders kan ik niet zeggen. Mijn woord van dank bijzonder voor dhr Ackermans die de moeite heeft gedaan om toch nog een vergoeding te krijgen ook al heeft dat hem veel moeite gekost om ergens in Nederland een goedkopere zaak te vinden voor de boomschors waarvoor ik in Duitsland 9,99 Euro had betaald en bij Hornbach 16,25. Ik heb nu 58,90 euro terug ontvangen . Hiervoor nogmaals hartelijk dank.

Spatzenwilly30

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?